Rainmaker

להיות מאסטר בגיוס לקוחות

קורס אינטרנטי לעו"ד ורו"ח

Rainmaker

להיות מאסטר בגיוס לקוחות

קורס אינטרנטי לעו"ד ורו"ח

Think Big

ככה עושים שיווק!

קורס "ריינמייקר" מזמין אותך לחדד חושים, להכין את עצמך לעתיד ולהתמודד עם האתגרים בנוף העסקי של היום תוך הבנה עמוקה של השיווק האפקטיבי של המשרד שלך. קורס זה הוא קורס מעשי המעביר אותך תהליך מחשבתי מקיף בעזרת תרגילים, דפי עבודה וסרטוני הדרכה שבסופם יהיו לך הבנה וידע שיווקי נרחב ותוכנית שיווקית בנויה שמותאמת למשרד הספציפי שלך. הקורס יהיה פתוח עבורכם לצפייה לפחות למשך שנה ובמשך שלושת החודשים הראשונים אני אלווה את המצטרפים באופן אישי באמצעות מענה במייל לכל שאלה שתתעורר בעקבות הלמידה והעשייה במסגרת הקורס.

You Get

התכנית כוללת

  • 7 שיעורי וידאו אינטרנטיים 
  • גישה לאתר החברים הסגור
  • חוברות עזר, דפי עבודה וצ'ק ליסטים
  • ליווי אישי צמוד בדוא"ל ל 3 חודשים

Our Goals

המטרות שלנו

למצוא בידול עסקי

יהיה לכם בידול ברור על פני עורכי דין ורואי חשבון אחרים בתחום. בידול שיגרום ללקוח שמולכם לרצות לעבוד רק אתכם ויאפשר לכם להתנהל בביטחון, למרות התחרות וההצפה בשוק

להגדיל הכנסות

תתמקדו ב 20% מהפעולות שמייצרות לכם הכי הרבה הכנסה ויהפכו אתכם לסיסטמה. מכירים את חוק פארטו שאומר ש20% מהפעולות מייצרות 80% מההכנסות? כך נגדיל את ההכנסות שלכם אפילו פי 4

לגייס לקוחות בלי לבזבז זמן

תהיה לכם מערכת הפניות שמושכת אליכם לקוחות באופן כמעט אוטומטי כדי שלא תצטרכו "לשרוף" את כל זמנכם במרדף אחר הלקוח הבא ויהיה לכם יותר זמן להשקיע בפעולות שמייצרות לכם כסף בוודאות

ליצור שיתופי פעולה מניבים

תשפרו, תפתחו ותגדילו את מערכות היחסים ושיתופי הפעולה עם קולגות כך שתקבלו מהם הפניות מעולות של לקוחות שמוכנים לסגור אתכם ותפנו אליהם לקוחות טובים, שיזכו אתכם בעמלה ובהכנסה פאסיבית יפה

Syllabus

מבנה הקורס

אחרי 24 שנה בעולם העסקים ואחרי 12 שנים שאני מוביל בהתמדה עו"ד ורו"ח להצלחה, אני יכול לומר באופן מוחלט – אני לא מאמין במזל או במקריות. 

להצלחה יש תבנית מתודית שעובדת עבור כל אחד. ולכן, עוד לפני שנצלול לכלים שיווקיים ולשיטות להבאת לקוחות, חשוב לעבוד על המיינדסט ולהפוך אותך לבעל משרד עוד יותר מצליח שמגיע ליעדים שהוא מציב לעצמו. 

זה קצת כמו לפתוח חשבון בנק כדי שיהיה איפה להפקיד את כל הכסף שאתם עומדים להרוויח 🙂

כדי שהחומר החשוב שאני מלמד אתכם יישאר תקף ואפקטיבי בעולם השיווק הדינמי והמשתנה, 

חשוב לי להראות לכם את התמונה הרחבה ולחשוף אתכם להגיון מאחורי פעולות השיווק. 

ההבנה הזו תאפשר לכם:

  • לדעת מיהם הלקוחות המדויקים לכם
    (כדי לדעת למשוך אותם ולא לבזבז זמן ואנרגיה על הלקוחות הלא נכונים)
  • להבין לעומק מה יגרום ללקוח המדויק שלכם לרצות לעבוד דווקא אתכם
    (ההבנה הזו היא 'מפתח-מאסטר' בשיווק)
  • איפה הלקוחות האלו נמצאים, באיזו מדיה ובאיזה אופן הכי נכון לפנות אליהם
    כך שנייצר מערכת שיווק ממוקדת ויעילה
  • מהן הפעולות שעליכם לעשות כדי לייצר כסף כאן ועכשיו (אפילו תוך כדי הקורס)
  • מהן הפעולות שעליכם להשקיע בהן בטווח הארוך כדי לבנות את עצמך כאוטוריטה
    ולדאוג לשטף קבוע ויציב של לקוחות, כשיטה ולא כהתקפה מתפרצת

אם אתם לא יודעים להגיד בצורה מתומצתת ובהירה ללקוח למה כדאי לו לבחור דווקא בכם, 

השיעור הזה בדיוק בשבילכם! 

הבידול העסקי שלכם הוא טביעת האצבע העסקית שלכם – הוא נשען על האופי והאג'נדה שלכם, 

הוא ממגנט את הלקוחות שטובים לכם ולעסק שלכם והוא מעצב את חווית השירות שהם יקבלו. 

את הבידול העסקי אנחנו לא "ממציאים" אלא מוצאים בעזרת סדרת שאלות 

מדוייקות, עמוקות, חשובות, בעזרתן נוכל לחבר את כל ראיית העולם הייחודית שלכם,

הידיעות, המחשבות, התובנות והאופי שלכם לכדי הגדרת הבידול שלכם.

המשמעות של בידול מוגדר, מדויק ומותאם לכם הוא יצירת מגנט ללקוחות האידיאליים שלכם

כך שעלות השירותים המשפטיים לא תהווה שיקול מכריע בקבלת ההחלטה שלהם.

כן. זה לגמרי עובד כמו קסם 🙂

RainMaker אמיתי יודע לפעול בדיוק של לייזר ולא שורף אנרגיה על פעולות או ערוצים שאינם אפקטיביים. 

כדי להפוך להיות כזה חשוב שיקרו שני דברים – 

האחד – לדעת לזהות במדויק את הקהל האידיאלי שלכם (אותם לקוחות שירכשו ממכם במהירות ובמחיר שאתם רוצים, 

שהעבודה איתם תהיה קלה ומסונכרנת ולבסוף שימליצו עליכם בהתלהבות לאחרים)

השני – לייצר מסרים שיווקיים מדויקים שמניעים את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם לפעולה בחדות של לייזר.

במסרים שיווקים אני מתייחס למסרים הכתובים ובהחלט גם לאלו שמועברים בע"פ. 

נלמד איך לנסח את המסר השיווקי ומה הוא צריך לכלול, לא רק כדי שהלקוחות ישימו לב אליו ואלינו,

אלא גם כדי שזה יגרום להם להגיע אלינו ולרצות לשכור את שירותנו.

לשיעור הזה מצורפות דוגמאות רבות למסרים מדויקים

ואיך הם באים לידי ביטוי בכל מיני פלטפורמות בהן משתמשים עורכי הדין,

כדי שיהיה לכם הכי ברור איך ליישם זאת במשרד שלכם

הגענו לשיעור שתכל'ס בונה את השיווק שיזרים לכם לקוחות באופן יציב וצפוי

זוהי למעשה מכונת הייצור העיקרית בעסק שלכם! התשתית שאחראית לכך שלקוחות ימשיכו להגיע.

וזה מה שנעשה:

  • נבנה יחד, שלב אחר שלב, מערכת הפניות שתייצר לכם זרם לקוחות כאן ועכשיו
  • נדבר על הנחות היסוד הקריטיות להצלחת בניית מערכת ההפניות שלכם
  • נלמד איך מייצרים שת"פ אמיתי וחזק שמפנה אליכם לקוחות ואיך מוודאים שפגישת השת"פ תהיה אפקטיבית
  • נבנה את מסלול השיווק שימתג אתכם כאוטוריטה בתחומכם
  • נדייק את ערוצי השיווק השונים שיעזרו לכם לבנות את המשרד שלכם כמוביל בתחומו

שיעור חובה שיסייע לכם לעבוד יותר חכם במקום יותר קשה!

שיתופי פעולה הוא ערוץ חשוב העובד עבורכם פעמיים – 

פעם אחת הוא מביא לקוחות חדשים למשרד: 

פעם שניה, הוא מאפשר לכם להפנות לקוחות תמורת עמלה שמהווה הכנסה פאסיבית. 

את שיתוף הפעולה אפשר וכדאי להביא לדרגה של אומנות. כישורים אלו ישמשו אתכם

להשגת כל מטרה הדורשת שיתוף פעולה והתגייסות של אדם אחר. 

וזה מה שנלמד:

  • מהו הגורם הכי משמעותי בתקשורת בינאישית
  • מהם 4 הצרכים הכי חשובים לכל אדם, שאם נענה עליהם נזכה לשיתוף פעולה מלא
  • באילו מילים להשתמש ובאילו מילים לא להשתמש כדי להשיג את המטרה שלנו
  • טכניקות והנחות יסוד בשפה משפיעה, שעובדות באופן לא מודע על הצד השני (הכל כמובן בחיוב)
  • וגם – במה תכל'ס חשוב להתמקד בשיחות שלנו, כדי באמת לייצר זרם לקוחות מרשים למשרד

השיעור הזה שמלמד מיומנויות תקשורת מקדמת, הוא לגמרי שיעור לחיים.
בוגרי הקורס מספרים שהשיעור הזה עשה להם קסמים בכל מערכות היחסים שלהם – עסקיות ואישיות

אני יכול להניח כי הסיבה העיקרית שחשוב לכם להיות RainMaker 

היא כדי להגדיל את ההכנסות של המשרד ולהנות מרווחה כלכלית (ולא כדי לעבוד יותר קשה)

ולכן לא יהיה נכון לסיים את הקורס הזה מבלי לדבר על כסף –

לא רק על איך אפשר לעשות עוד ממנו ביתר קלות,

אלא גם על איך לשמור עליו אצלנו, אם כבר הרווחנו אותו 🙂

אז בשיעור הזה אנחנו לומדים:

1. מהם ארבעת המרכיבים שמאפשרים לנו להרוויח כסף

2. איזו מערכת יחסים רגשית יש לנו עם כסף ולמה חשוב שתהיה לנו באמת מערכת יחסים טובה איתו

(אני יודע שכולם אומרים לעצמם שהם אוהבים כסף ואין להם בעיה עם להרויח יותר ויותר,

אבל להפתעתנו, ברוב המקרים, כאשר אנחנו עושים עבודה על זה, אנחנו מגלים שזה לא באמת כך)

3. מהם חוקי היקום, החוקים הרוחניים של הכסף, שכדאי לנו לעבוד איתם ולא נגדם.

כסף בסופו של דבר הוא אנרגיה, וכל אנרגיה פועלת עפ"י חוקיות מסויימת

שחשוב להכיר אותה כדי להיות מסוגלים להרחיב אותה, כלומר לעשות יותר כסף וביתר קלות

השיעור הזה הוא שיעור חובה לכל מי ששואף להגדיל את הכנסותיו,

לכל מי שמרגיש שגם כשהוא מרוויח כסף, הכסף בורח לו מבין האצבעות,

לכל מי ששם לב שאיך שנכנס כסף – מיד הוא יוצא,

ולכל מי שבאמת רוצה להנות מלקטוף את הפירות מעבודתו

Testemonials

בוגרי הקורס מספרים

הרשמו עכשיו וקבלו חבילת בונוסים

Course Cost

₪ 3970 + מע"מ

Warranty

מותר לכם להתחרט!

אם לאחר 2 השיעורים הראשונים בחרתם לא להמשיך, נחזיר לכם את עלות הקורס המלאה

Contact Us